ETIKETTER

tisdag, maj 12, 2009

12 maj 2009


Hej hopp!
Ush vad bloggningen har varit seg de senaste dagarna. Det var tänkt att jag skulle blogga i söndags, men tyvärr blev jag sjuk under lördagsnatten så jag var dålig under hela söndagen och igår satt jag på ett tåg hem till Jönköping. När jag kom hem var jag supertrött och behövde vila. Idag mår jag bättre och har varit i skolan. Efter skolan träffade jag två vänner, Daniella och Nahrin, över en fika på Coffee House. Vi satt där lite väl för länge och tjötade, men det var roligt. Nu sitter jag på sängen och kollar lite halvt på Eurovision song contest. Tråkigt. Är sååååå trött. Imorgon blir det mer skoj, DÅ FYLLER JAG ÅR JU!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Sandra sa...

GRATTIS MARIA!

13 maj 2009 09:01:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

GRATTIS!

14 maj 2009 01:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->