ETIKETTER

torsdag, april 16, 2009

Sony Ericsson W715


Jag behöver en ny mobil.
Har varit sugen på att köpa en ny sedan i somras och nu när kameran tar suddiga bilder och displayen är någorlunda krossad, känns det som att det är dags. Jag tappade nämligen telefonen för några månader sedan på asfalten och sedan dess har jag haft en megastor repa i glaset. Nej, nu är det dags att byta ut min svarta Samsung mot en silverfärgad Sony Ericsson. Denna modell heter W715 och när jag köper den kommer jag att kunna mobilblogga allt oftare! Den är snygg, har lågt SAR-värde, snabb internetuppkoppling och massa andra finfina funktioner.
Någon som har denna mobil och som kan dela med sig av erfarenheter?

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Unknown sa...

Går grattuelra till ett bra val av mobil :)
Sony Ericsson går alltid hem, ett märke och fabrikat som står för bra kvalitét och fina mobiler, själv har jag skaffat en Sony Ericsson W508 som funkar fint även den :) .. Har tidigare hagt mobiler som W595, W910, C901, C905 ja listan kan göras lång, även dessa Sony Ericsson.
// Chris - Sthlmguy

10 dec. 2009 15:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->