ETIKETTER

torsdag, april 09, 2009

Skärtorsdag - 090409


God morgon!
Idag är jag "ledig" och skulle därför ta sovmorgon. Men på grund av att jag vaknat så himla tidigt de senaste dagarna, blev jag klarvaken redan vid 08:30. Så nu sitter jag här vid den stationära datorn som inte har photoshop. I mitt rum, där laptopen ligger, sover syrran och hennes familj som är här på besök. Well, well, fåglarna kvittrar, himmelen är blå och solen är troligtvis på väg att kika fram. Hörde att det skulle bli riktigt varmt till helgen, runt 18 grader? Galet bra om det är sant! Nu ska jag iväg och försöka väcka två av syskonbarnen som är här på besök :-) It's play time!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->