ETIKETTER

tisdag, april 28, 2009

Flätat


Hej världens finaste läsare som besöker bloggen även fast jag inte har bloggat så bra de senaste dagarna.
What can I say, har haft fullt upp sedan i fredags och denna vecka lär det bli ännu mer kul att göra. Men jag ska försöka bättra mig och försöka få igång mobilbloggningen. Går ju så himlans mycket snabbare att blogga då. Anyway, igår sprang jag runt och shoppade loss på stan. Fick syn på denna kuvertväska som var riktigt snygg i verkligheten. Hade sett den på bild tidigare men inte alls tyckt om den - tills jag såg den igår. Men ett köp det dock inte, har för många kuvertväskor! Någon måtta får det ju vara :-P Snygg är den i alla fall, spring in på H&M och kika närmare på den vettja. 149 pix kostar den.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Linda sa...

den var faktiskt riktigt härlig!

28 apr. 2009 11:19:00  
Anonymous Bim HD sa...

Den ser riktigt snygg ut - har ingen kuvertväska heller... vad jag vet... men ingen HM att springa inom heller... 20mil tor? nä...
Må så grankott...

2 maj 2009 18:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->