ETIKETTER

onsdag, mars 04, 2009

Törstig?


Vilken lång dag jag haft!
De senaste tre dagarna har varit väldigt intensiva då jag åka till skolan tidigt på morgonen och återvänt hem väldigt sent. Dagarna har varit fyllda med roliga workshops och föreläsningar kring fotografi. I förra inlägget visade jag en av bilderna jag tog. Här ovan ser ni bilden som jag lämnade in tillslut. Är både nöjd och stolt över den med tanke på att jag är nybörjare! Även denna bild är i originalskick, har alltså inte retuscherat den något i Photoshop. Snyggt va?

Hörrni, snart börjar Grey's Anatomy. Ni missar väl inte?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Den ser sjukt god ut! snygg också ja :)

4 mars 2009 23:07:00  
Anonymous Anonym sa...

My multi talented pal...Duktig du ÄR! :o) /Eli

4 mars 2009 23:14:00  
Anonymous Anonym sa...

shit vad snygg bild... denna bild kunde lika gärna varit en annons för coca cola! ;)

5 mars 2009 21:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->