ETIKETTER

lördag, mars 28, 2009

Ont, det gör ont...


Hej alla!
Tänkte bara skriva ett litet inlägg här och tala om vad det är som händer. Igår avslutade jag den roliga fotokursen. Tråkigt att den är slut, men jag har i alla fall med mig så många nya kunskaper vad gäller fotografering. På måndag börjar en ny kurs. Vi slutade vid 11-tiden igår, efter att ha ställt ut mina bilder igår. Efteråt gick vi och fikade lite, sedan blev det en shoppingtur på stan. Idag har jag skitont i högra axeln. Det är värken från nacken som nu flyttat sig ner... Får mer ont när jag sitter framför datorn så ska försöka ta det lugnt med bloggandet idag. Nu ska jag åka ner på stan. Vi hörs senare, ska visa upp mina Ray-Ban-lookies som jag köpte igår :-)

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

kul med kort
det blir nog en kurs till eller

unzip.se
unzip.se
unzip.se

snyggast underkläder till rätt pris

28 mars 2009 14:39:00  
Blogger Ina sa...

Hej!
Måste erkänna ett "brott", hittade den roliga textfixaren på din sida, så nu finns länken till både den och dig på min sida!

Kram, Ina

28 mars 2009 15:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->