ETIKETTER

tisdag, mars 03, 2009

Jag = Fotograf?


Hejsan på dejsan!
Har under de senaste timmarna fotat som en galning. Jag läser verkligen världens roligaste kurs - Digitalfoto. Just nu sköts delar av undervisningen av Göran Segeholm, känd inom foto-världen. Till imorgon fick vi i uppgift att fota i motljus, det betyder att man ska ställa objektet man ska fota mellan ljuset och kameran. Lånade en systemkamera från skolan och knäppte runt 200 bilder tills jag blev nöjd, haha (det här är skitkul, det blir definitivt en ny kategori här på bloggen). Har nu fastnat för tre av bilderna och vet inte vilken jag ska välja... Bilden här ovan är bara ett liiiiitet tjuvkik på hela bilden. Har inte ens retuscherat bilden (!!!), visst är den snygg?! Jag ska nog ta och köpa en systemkamera!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jätte fin bild :D va duktig du e :)

3 mars 2009 22:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Wow vilken läcker bild.

4 mars 2009 08:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Min kompis har en sån där grym kamera, asså det är hur kul som helst :D Älskar att fota med grymma kameror, man kan zooma och ändå få bra bilder :P haha

4 mars 2009 15:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättebra bild tycker jag. Ska bli spännande att få se fler alster.

4 mars 2009 15:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Det är så att jag har sett ett par snygga skor från den hemsidan som du hade beställt ifrån. Jag undrar hur det är med storlekarna? Vilken storlek köpte du och vilken storlek har du egentligen?

4 mars 2009 16:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Det var en riktigt cool bild! Får en känsla av att bilden skulle passa bra i reklamsammanhang, typ för någon dryck eller så. ^^

4 mars 2009 18:31:00  
Anonymous Anonym sa...

ÅH, den var så SNYYYGG!!:D

4 mars 2009 19:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Coolt! Vad avundsjuk jag blir, Göran Segerholm är en idol.

4 mars 2009 23:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->