ETIKETTER

onsdag, mars 25, 2009

Idag kommer lönen! :)


ÄNTLIGEN FÄRDIG!
Nu är jag klar med min plåtning! Har hållt på i några dagar och nu är det äntligen klart. Har fotat över 500 bilder och imorgon ska jag välja ut de 5 bästa. Det har verkligen varit en lång dag. Jag har fotograferat, bakat cupcakes, fotograferat lite mer, lagat tacos, fotat ännu mer och nu sitter jag och inväntar Grey's Anatomy genom att se på Roomservicekanal 5. Har dessutom världens huvud- och ryggvärk på grund av konstiga ställningar jag intagit när jag fotograferat ur intressanta vinklar. Ska försöka hinna med lite bloggning nu innan Grey's.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Kan du inte visa lite på bloggen? Fotografering är ju så kul! :)

25 mars 2009 21:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Johanna: Absolut :) Visar bilderna nästa vecka då allt är färdigt!

25 mars 2009 21:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->