ETIKETTER

måndag, februari 23, 2009

Morgondagens planer


Sitter nu i sängen - nyduschad - och försöker knåpa ihop ett inlägg innan jag lägger mig. Imorgon har jag en frivillig kamera-workshop i skolan klockan 08:30. Kan tala om att jag inte haft lektion så tidigt på ett väldigt bra tag, men det ska nog gå bra eftersom det kommer bli roligt. I denna kurs ingår det mycket fotografering med systemkamera och även en hel del photoshopande. Hur kul som helst! Efter workshopen blir det plugg hela dagen i skolan och senare på kvällen ska jag möta Doreen och gänget för en födelsedagsmiddag/fika på stan. Med andra ord en fullspäckad dag. Måste även se till att boka tid hos friösren för klippning. Mitt hår är långt nu och behöver fräschas upp lite. Är rätt så sugen på Reese Witherspoons fina frisyr.
Vad tycker du? Ska jag?

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Du skulle nog passa jätte bra i den luggen

24 feb. 2009 12:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Riktigt fin är hon i håret!

24 feb. 2009 18:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->