ETIKETTER

fredag, februari 27, 2009

Erbjudande


För några månader sedan fick jag hem ett erbjudande från Damernas Värld som jag inte kunde tacka nej till. Tror det var 4 nummer av tidningen ihop med Sex and the City-filmen, plus en mascara från Laura Mercier. Allt detta för 49 kr. Men hallå liksom! När jag förra året intervjuade en makeup-artist, rekommenderade hon märket Laura Mercier och jag har sedan dess varit nyfiken på det. Kan ju avslöja att jag faktiskt inte har sett filmen ännu! Jag vet, fy skäms på mig! Men det ska det snart bli ändring på :)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag tittade på heeeeeeeela serien (hade nämligen inte sett hela serien på TV) och såg filmen några dagar senare.
Den var bra...helt ok...sann Sex and the City anda.
Ska tydligen komma en uppföljare till filmen, men jag förstår inte varför.
/Eli

27 feb. 2009 15:17:00  
Anonymous Anonym sa...

ett av de bättre prenumerationserbjudandena jag sett..älskar dessutom damernas värld!

27 feb. 2009 18:34:00  
Anonymous Anonym sa...

mascara var sämst!

28 feb. 2009 01:56:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->