ETIKETTER

fredag, januari 23, 2009

Pretty in pink


Baaaah, är så trött på vintern, jag vill ha vår! Det är sällan jag har en outfit i en och samma färg, men idag gör jag ett undantag. Hur fina är inte plaggen här ovan? Jag vill ha allt! Och eftersom det är fredag idag så ska man ju vara lite sådär extra fin :) Klänningen är ett snyggt exempel på vad för typ av volanger jag gillar! Ikväll blir det dock myskväll med filmerna PS I Love You och Stolthet och fördom. Vad gör du ikväll?

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Grymt coolt och snyggt alltså. Blev inspirerad. Ha en fin helg. Kram. FärjanRuth. boatpastor.wordpress.com

23 jan. 2009 19:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Jei, rosa är alltid hett! Ikväll tittar jag på Lat´s dance och myser med min sambo och dotter.

23 jan. 2009 22:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, Stolthet och fördom har jag inte sett. Är den värd att kolla på? Själv har jag tittat på Let's Dance.

23 jan. 2009 23:03:00  
Blogger Helena sa...

Jo känner också längtan efter vår! Det blev plötsligt så tydligt då jag tittade på mitt nagellack och såg färgen som jag älskade i höstas (you don't know jaques eller typ nåt sån't, en grå/brun färg)och så såg jag framför mig ljusrött!! Ja Ja jag vill ha ljusrött! Haha! Ett första vårtecken....

23 jan. 2009 23:31:00  
Anonymous Anonym sa...

Härligt med färg!

24 jan. 2009 19:46:00  
Anonymous Anonym sa...

lovley!

25 jan. 2009 15:27:00  
Anonymous Anonym sa...

åh, gud så sött! klänningen är underbar! :)

22 feb. 2009 19:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->