ETIKETTER

onsdag, januari 28, 2009

Här hittar du BILLIGA skor!


Okej, nu ska jag sluta vara elak. Man kan ju inte tipsa om en webbutik och sedan inte lämna ut adressen ;P Ville bara se om någon skulle reagera... Nu ska ni i alla fall få adressen! Denna webbutik säljer masssssvis med skor till väldigt bra priser! Jag har redan klickat hem två par till mig och två till syrran.

Skorna på kollaget här ovan kostar mellan
80 kr - 200 kr. GALET BILLIGT! Många av skorna är dessutom kopior på kända märkesskor. Kommer ni ihåg detta inlägget? YSL-pumpsen är definitivt kopierade, likaså Louboutin. Det som kostar en slant är frakten, men den varierar beroende på hur många varor du handlar. Mitt tips är att gå ihop med kompisar och köpa ihop! Angående tullavgift så får vi se, jag har som sagt beställt och när jag får mina skor så ska jag tala om de totala kostnaderna. Här hittar du webbutiken.

Etiketter: ,

15 Comments:

Blogger Pania sa...

amerikansk eller engelsk? För är den amerikansk så går väl tullen på en del?

28 jan. 2009 11:02:00  
Blogger Pania sa...

engelsk eller amerikansk? Tullen kostar ju en del om den är amerikansk?

28 jan. 2009 11:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Pania: Amerikansk! Japp, tullavgift tillkommer nog. Talar om hur mkt när jag vet mer :)

28 jan. 2009 12:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Vet du vad storlek 36 motsvarar? Är det 5? :)

28 jan. 2009 17:30:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Nej, det är en 6. Kolla här: http://urbanog.com/size_chart.html

28 jan. 2009 18:33:00  
Anonymous Anonym sa...

jaa tack hehe:) har du beställt? undra om de tillkommer ngt sen? hmm.. när får du din beställning?

28 jan. 2009 20:59:00  
Anonymous Anonym sa...

asså dina tips knäcker maria! hahaha
du får berätta sen hur storlekarna var är du får dem! puss!

28 jan. 2009 21:10:00  
Anonymous Anonym sa...

YSL-kopiorna är dem som jag har på mig på min layoutbild! ;) ser att du redan hunnit klicka hem några! Räkna med tull, tyvärr =/ Jag har köpt från urbanog tre gånger och forever21 två gånger och jag åkte på tull på allihopa. Men det är SÅ värt det när du öppnar skokartongerna! :D

Jag tror inte du är intresserade av någon frakt-tull-tabell nu när du redan beställt, men det var en bra idé du gav mig så jag hade tänkt göra en i veckan i alla fall :) jag har fått lite klagomål på tabellen jag gjorde för forever21 om att den inte stämmer... inte så konstigt, eftersom dollarn kostade 6kr när jag gjrode den och runt 13kr nu :P men men!

Oj, vilken långt kommentar det blev. Nåväl, kul att du tittade in hos mig i alla fall =P urbanog's frakt tog 9 dagar för mig. Ha tålamod! ;)
/J

28 jan. 2009 21:29:00  
Anonymous Anonym sa...

men guud frakten ligger på över 300 haha... inte värt ju. Typiskt! men fina skor var det iaf;)

28 jan. 2009 22:14:00  
Blogger Natalie sa...

hej. jag har beställt från denna sida. helt ärligt inget å rekomendera. det blir dyrt..inte värt tyvärr. men åå så snygga skor dem har ;)

28 jan. 2009 23:09:00  
Anonymous Anonym sa...

fantastiskt, väntar på att höra vad tullen går på. :)

29 jan. 2009 08:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej, jag har beställt från asos och där köpte jag storlek 7, alltså en 38(som jag har). De var dock ungefär en storlek för stora. Är det likadant med skor från urbanog.com? Svara gärna på min blogg :)

13 mars 2009 10:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hanna: Japps, det är precis likadant på urban :)

13 mars 2009 11:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej, jag ser att det var ett tag sen du skrev detta inlägg. men jag undrar vad du fick betala i tull och frakt för de 4 skorna?
jätte tacksam för svar!
mvh, sandra maila mig på love_Sandra89@hotmail.com

29 juli 2012 12:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Nej vi slapp tull. Det var ett tag sedan vi beställde så jag minns faktiskt inte frakten. Lycka till!

2 aug. 2012 12:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->