ETIKETTER

söndag, januari 25, 2009

The City


Det som är bra med MTVs amerikanska hemsida, är att man där kan se alla avsnitt av The Hills och den nya serien The City. I Sverige har inte The City börjat sändas ännu, men jag har just sett de fem avsnitt som finns. Kommer definitivt fortsätta att följa den här serien! Förutom huvudkaraktären Whitney får man bl.a. möta kollegan Olivia (som har världens läckraste klädstil), kärleken Jay och kompisen Erin som är hur vacker som helst. Tyckte så mycket om Erins neonrosa nagellack att jag var tvungen att visa er. Känns vårigt! Ge mig vååår! Musikintrot till The City heter On top of the world och framförs av The Pussycat Dolls. Skitbra låt! Har lagt till den i minipoden i den högra menyn om du vill lyssna. Här hittar du dessutom alla avsnitt av The City.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Satt och tittade på alla avsnitten av The City i fredags, kommer följda den serien, den är ju hur bra som helst.

26 jan. 2009 10:16:00  
Anonymous Anonym sa...

jag har exakt likadant nagellack och det är sjukt fräscht, Viva la Diva eller ngt heter märket, 40 spänn, troligtvis det bästa jag köpt sen jag gick av mitt plan och entrade sverige igen.

27 jan. 2009 23:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->