ETIKETTER

måndag, december 15, 2008

Melrose Place kommer tillbaka i ny tappning!


Först Beverly Hills och nu Melrose Palce. Snart kommer den tillbaka! Serien gick mellan 1992-1999 och nu är det bestämt att ett pilot-avsnitt (testavsnitt) ska spelas in, dock har det ännu inte beslutats om vilka av de gamla skådisarna som ska medverka i den nya versionen. Manusförfattaren Mark Schwahn, som skapat serien One Tree Hill, ska om en månad vara klar med manuset till pilotavsnittet. Till hösten 2009, kommer förhoppningsvis serien att sändas.
Någon av er som brukade följa den gamla serien?

Några av de gamla skådisarna:
  • Brooke - som spelar Charlotte i Sex and the City
  • Kyle - som nu spelar rektor och pappa i nya 90210
  • Kimberly - som nu spelar Bree i Desperate Housewives
  • Matt - som spelar Tom Scavo i Desperate Housewives
  • Megan - som spelar Serenas mamma i Gossip Girl
  • Jo - som spelar Brookes mamma i One Tree Hill

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag följde serien...men måste verkligen tillägga att jag alltid la mig (den visades hyfsat sent på kvällarna) med en känsla av disgust i magen när man fick bevittna all lömskhet, falkshet och otrohet.
Den serien är lika skev som Glamour...lär folk inget annat än att det är bra att strunta i normer och moral. Ojjj vad negativ jag var...haha...men jag skulle inte följa den serien igen ens om jag fick betalt. Ok, kanske om jag fick betalt...:oP / Eli

15 dec. 2008 23:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Melrose Place var faktiskt riktigt bra, jag tyckte om Sydney bäst. :-) Hoppas att den nya versionen blir lika lyckad, men jag tvivlar. Nya Beverly Hills är inte alls i klass med originalet och frågan är om det någonsin går att göra om någon kultserie på ett lyckat sätt.

Men vi håller tummarna.

16 dec. 2008 01:49:00  
Anonymous Anonym sa...

såklart man följer Melrose Place, det är en av de bästa serierna som jag har sett.

17 feb. 2011 22:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->