ETIKETTER

måndag, december 22, 2008

Maria Mena - Just Hold Me

Hello darlings. Nu är jag äntligen tillbaka.
Som jag nämnde för en vecka sedan så skulle bloggen få vila under en vecka, men tro inte att jag har varit ledig för det. Nej, har haft fullt upp med en massa annat och nu har det äntligen lugnat ner sig något i alla fall. Imorgon jobbar jag dock hela dagen. Förresten, tack till alla gulliga läsare som hört av sig via kommentarer och mail, haha visste inte att jag hade fans ;-P Haha, nej men det var gulligt, tack snälla, det uppskattas verkligen! Nu ska ni få se, men framför allt lyssna, på en underbar låt med Maria Mena. En jätteduktig artist från Norge som jag gillat sedan jag gick på gymnasiet. Älskar denna låt, speciellt refrängen som fastnar direkt! Take a look!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag älskar oxå den här artisten mia!:D du är ju bäst som bloggar om henne...var försvann hon? det är ju hon som sjunger you´re the only one who :D åååå såå bra..:D älskar videon...är det här hennes nya låt, Just hold me? puss på nosen

23 dec. 2008 12:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Köpte Maria Menas skiva (med denna låten) för några år sedan, och lyssnar fortfarande lite då och då på den. :)

23 dec. 2008 20:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->