ETIKETTER

tisdag, december 30, 2008

Leopard, tack!


Tjena mittbena.
Många som klagat på dålig uppdatering. Jag vet, I'm sorry, men jag har haft fullt upp. Julen var underbar, mysig och härlig. Jag (och alla andra här) är dock så otroligt trötta på den traditionella julmaten. Ser jag en till prinskorv så spyr jag! Nytt för i år är att vi istället har beställt hem en massa libanesisk mat från en resaturang här i stan. Ska bli så himla gott!
Idag är dessutom första dan som jag känner mig någorlunda frisk, efter att ha blivit riktigt sjuk den 27e. Då jag spenderar denna högtid med familj och vänner som jag inte träffat på väldigt länge, finns ingen tid över till att sitta vid datorn och blogga. Det tror jag nog ni förstår :) Hoppas ni alla haft en underbar jul och hoppas morgondagen blir ännu bättre! Själv skulle jag mer än gärna vilja ha på mig en leopardmönstrad klänning! ;) Vi hörs snart igen (nästa vecka)!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Det gör du helt rätt i...Minnen skapar man inte via en blogg, utan genom att umgås med och träffa dem man älskar och bryr sig om.
Hoppas att du mår mycket bättre nu. Önskar dig ett Gott Nytt År! Må det nya året vara till stor välsignelse för dig och din familj.
Puss och Kram / Eli

30 dec. 2008 18:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Leoparklänning vore super ju! Den var jättefin. :)

30 dec. 2008 19:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->