ETIKETTER

söndag, december 14, 2008

Denna helg har jag:


  • Sett filmen Twilight och blivit lika kär i Edward som alla andra (som jag skrattat åt, för Edward är ju ingen klassisk hunk precis, men jag lovar, man blir kär i hans rollkaraktär) som sett filmen. Blev ännu mer kär när jag upptäckte att Robert (skådisen som spelar Edward) föddes på exakt samma dag och år som jag! Så töntig jag är... hihi. Nu ska boken köpas, om inte någon snäll själ vill ge mig den? =p
  • Ätit en mumsig dessert bestående av grillad banan med chokladfyllning. Yummy!
  • Upptäckt (det var väl på tiden?!) att serien The Hills är sjukt bra! Lauren är grym och Spencer är riktigt rubbad. Vad ser Heidi hos honom egentligen? Suck. Tack MTV som hade The Hills-maraton från 11-16!
  • Ätit supergod "pasta Romana" på Coffe House by George. Antar att receptet är hemligt så det kanske är meningslöst att be om det? Ska försöka tvinga någon kompis att börja jobba där...
  • Herregud, se filmen Twilight!

Etiketter: , , ,

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Tack så jätte mycket!

14 dec. 2008 21:22:00  
Anonymous Anonym sa...

hahaa vad rolig du är! receptet måste vara topphemligt ;) haha

14 dec. 2008 22:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Måste testa pasta romana. Vad kostar en sån tallrik?

15 dec. 2008 07:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Såg Twilight förra söndagen, dock stördes jag lite av alla fnissande tonårstjejer som fanns i publiken. Haha :) Har läst boken också, och måste säga att den är snäppet bättre (man förstår lite mer om man läser boken, om man säger så).

15 dec. 2008 08:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag saaaa ju det! Hahaha, jag visste det. Det är nästan läskigt hur besatta alla blir efteråt.

15 dec. 2008 15:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Måste testa pasta romana. Vad kostar en sån tallrik?

15 dec. 2008 16:38:00  
Anonymous Anonym sa...

filmen var klockren då vi såg den tillsammans maria men jag måste verkligen läsa böckerna oxå...det är alltid så Edele att böckerna är bättre än filmerna..till nästan hundra procent av fallen är det så...men filmen var bra enough to make every girl fall in love with a vampire...seriöst...man tänkte inte ens på det efteråt att man skulle kunna förälska sig i en vampyr, dvs en sån vampyr som Edward var/är...

15 dec. 2008 17:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Malin: Nemas problemas =)

Nicolina: Hahaha ;D

Edele: Usch, jobbigt! Men boken ska jag definitivt läsa :D Ska köpa alla tre eller är det fyra?

Julia: Hmm, oj ingen aning. Mellan 65-75 kr skulle jag tro?

Anja: Hahaha, det är sjukt ju!

Doreen: Ja, vi måste se uppföljaren nästa år också! ;)

15 dec. 2008 17:37:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Åh, twilight är superbra! En favoritfilm just nu. Robert ska förresten medverka i en till stor känd film snart! http://johanaa.blogspot.com/2008/12/vampyr-till-pirates-of-caribbean.html

Kram!

17 dec. 2008 18:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->