ETIKETTER

måndag, december 22, 2008

Anne på Grönkulla


Jag och syrran kollade på tv för några timmar sedan och under reklampausen gjordes det reklam för Anne på Grönkulla...

Jag: Åååh, Anne på Grönkulla visas senare ikväll. Fast det är inte vanliga Anne på Grönkulla, det är någon fortsättning på serien som gick på tv innan... Den här är säkert inte lika bra som serien, men skitsamma, den måste vi se!
Gabriella: Öh, vad är Anne på Grönkulla för något?
Jag (på fullaste allvar): En tjej som heter Anne och som bor på Grönkulla.
Gabriella: (tystnad)
Maria: (tysnad)
Gabriella: Nehä?! Haha, det här ska jag blogga om!
Inte om jag hinner först!
By the way, den va skitdålig, bytte kanal efter 5 min.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger CherryCheek sa...

God Jul! :)

24 dec. 2008 01:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->