ETIKETTER

lördag, november 29, 2008

Lördagsgodis

God morgon!
Härligt med lördag! Vaknade för en halvtimma sedan och jisses vilka drömmar jag har haft i natt. I den första drömmen var det en som försökte strypa mig, haha, men jag var grymt bra på att försvara mig :D I den andra drömmen var jag på en fest/tillställning, men det var ingen vanlig sådan. Den var arrangerad av stället jag bodde på. Tydligen var jag föräldrarlös och bodde på ett megastort hotell med massa andra föräldrarlösa ungdomar. Det konstiga var att alla mina släktingar var med på festen haha. Nää, det var en komisk dröm med inslag av lite Hollywood-romantik. Helt gaaaalett, som min skånska kompis skulle ha sagt.
Anyway, sitter och kollar på ett avsnitt av True Blood (Canal +), den verkar bra men jag fattar inte så värst mycket av serien då jag bara sett två-tre avsnitt (mitt i säsongen). Men jag ger den en chans ändå, eftersom två av mina favoritbloggerskor har tipsat om den. Ska käka frukost strax, men innan dess, lite lördagsgodis:

James Marsden

Etiketter: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sv; det förstår jag, haha :D

29 nov. 2008 13:15:00  
Anonymous Anonym sa...

MUMS för det godiset ;-)

29 nov. 2008 14:46:00  
Blogger Mill sa...

Ja, det kan man kalla godis! Tackar!

29 nov. 2008 15:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har hört att den serien är bra, men jag har inte sett något avsnitt... Hoppas den kommer till trean, femman, eller nåt sånt :)

29 nov. 2008 16:38:00  
Anonymous Anonym sa...

True Blood gillar jag, dock passar inte tiden den går på (under vardagarna) in på att jag ska upp 05:40 nästa dag. Synd det.

29 nov. 2008 16:44:00  
Anonymous Anonym sa...

oj oj , han var rikgtigt godis i min smak !! =)

29 nov. 2008 19:44:00  
Anonymous Anonym sa...

han var söt, bättre än brad pitt i alla fall.

1 dec. 2008 10:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->