ETIKETTER

onsdag, november 26, 2008

90210 - smygpremiären


Eget kollage med privata bilder och bild lånad av Kelly
Bättre sent än aldrig.
Här kommer lite bilder från förhandsvisningen av tv-serien 90210 - Beverly Hills som var i onsdags. Det var supertrevligt att träffa Kelly och Izza igen! Vi träffades innan eventet vid svampen och sedan kom även söta Wysteriia, som jag träffade för första gången! En rolig grej som inträffade var att vi stod i kön och diskuterade flitigt årets Idol, att det inte var lika roligt som de tidigare säsongerna och att ingen av oss direkt följde programmet. Gissa vilka som stod bakom oss om inte självaste Idol-deltagarna, haha oops! Efter att ha köat i tjugo minuter, kom vi in på biografen och fick hamburgare och snacks. Väl där inne träffade jag Maria för första gången. En supertrevlig tjej som jag kom jättebra överrens med, vi satt och småsnacka om allt möjligt både innan och efter eventet. Nu glömde jag fota goodiebagen, men vi fick lite blandade grejer. Är mest nöjd med halsduken från Gina och de tre armbanden från Glitter, får visa upp senare! Vad tyckte jag om serien då? Jo, den var väl helt okej. Men inget slår gamla goa Bevvan såklart. Vissa skådisar spelade tyvärr över (som dottern i familjen), men det gjorde inte så mycket eftersom det fanns ett par snyggisar i serien som agerade ögongodis, haha.
Såg du premiären på tv400 som var i måndags? Vad tyckte du?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Va fina ni e :)

26 nov. 2008 20:23:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh kan du inte maila dina bilder till mig....? ;)

Wysteriia@hotmail.com

27 nov. 2008 00:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->