ETIKETTER

söndag, november 02, 2008

13 nya låtar med Britney


Så här ser det alltså ut. Britney Spears nya album, "Circus". Jag kände faktiskt inte igen henne när jag först såg bilden. Vad vacker hon är! Det är inte ofta man ser ordet 'vacker' i samma mening som 'Britney'. Nej, hon brukar ju oftast vara 'snygg' eller rättare sagt 'sexig'... Hela bilden påminner lite om Christina Aguilera i videon "Hurt". Albumet innehåller 12 låtar och ett bonus spår. Jag är nyfiken på låtarna!
Vad tycker du om albumet?
  1. Womanizer
  2. Circus
  3. Out From Under
  4. Kill The Lights
  5. Shattered Glass
  6. If U Seek Amy
  7. Unusual You
  8. Blur
  9. Mmm Papi <-- haha, undra vad den handlar om
  10. Mannequin
  11. Lace and Leather
  12. My Baby
  13. Bonus Track: Radar

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Unknown sa...

"Mmm...Papi"(???) Hahahaaa!
Nä, har aldrig gillat Brittans musik och kommer nog aldrig att göra det. Men hon är en fantastisk dansare...eller kanske var...?

3 nov. 2008 12:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Tror bara det är omslaget till hennes kommande singel, inte till albumet.

3 nov. 2008 20:02:00  
Anonymous Anonym sa...

om jag skulle vinna det här albumet hade jag definitivt gett bort det till nån som verkligen uppskattar hennes musik.

6 nov. 2008 11:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Challe: Nej, det är albumet :)

3 dec. 2008 12:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->