ETIKETTER

tisdag, oktober 21, 2008

Dagens hemlighet


Jag har faktiskt två bloggar. På den andra bloggen skriver jag ned allt som glädjer mig, irriterar mig and everything in between. Men jag tror nog inte att jag ska lämna ut adressen till den andra bloggen. Av många skäl, men den största är att jag inte vill att vissa människor, som jag vet läser den här bloggen, ska få ta del av mitt allra privata. Och sen så står det ju en hel del om dem där också. Varför berättar jag då det här då? Jag har ingen aning.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Maria, du borde ge photoshop tips. Dina inlägg är alltid så fina och färgglada och det gör att man bara vill läsa mer :)

21 okt. 2008 23:21:00  
Anonymous Anonym sa...

det har aj med;)

22 okt. 2008 07:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag är glad att jag kan låsa mina inlägg så inte alla kan läsa. Ibland behöver man ju skriva av sig och då vill man ju inte att alla saka läsa.

22 okt. 2008 10:46:00  
Anonymous Anonym sa...

men ååå vad spännande! vill verlkigen veta :P

22 okt. 2008 22:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->