ETIKETTER

fredag, oktober 03, 2008

Bär inte förra, bär nya!


Det har blivit en liten tradition för mig att varje år i oktober, tralla in på Apoteket och köpa ett rosa band. I år är det glasformgivaren Ingegerd Råman som designat bandet. Det rosa bandet kostar 20 kr och jag tycker att ni alla ska köpa ett, även om ni har kvar ett från förra året. 20 kr är ingenting och därför väljer jag att inte bära förra årets band, utan istället köper jag ett nytt varje år. Gör det du också! Finns att köpa på bl.a. Lindex, Apoteket och ICA.

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vore snålt att ha på sig en gammal =)

3 okt. 2008 20:55:00  
Anonymous Anonym sa...

va fin den var, ska köpa idag!

6 okt. 2008 10:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har startat en rosa bandet kampanj så gå gärna in på min sidaoch tryck på banner på vänster spalt och bidra med en liten slant.

Jag köpte det rosa bandet förra veckan. VI är så duktiga :-)

6 okt. 2008 10:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->