ETIKETTER

söndag, september 28, 2008

Varumärkeskontroll

Söta Anni har utmanat mig att lista mina favoritmärken bland olika produkter. Tog dock bort vissa rubriker eftersom jag inte har några favoriter inom de kategorierna. Well here we go!

KLÄDER
Skor: Marc Jacobs
Sneakers: Converse och Nike
Jeans: Tiger
T-shirt: H&M
Underkläder: Calvin Klein och Hanky Panky

ACCESSOARER
Väska: Miu Miu
Plånbok: Marc Jacobs
Solglasögon: Har ingen favorit här...
Klocka: Har många favoriter!

TEKNIK
Tv: Har noll koll...
Stereo: Har ännu mindre koll...
Mobiltelefon: Samsung
Mp3: Ipod
Dator: Mac eller Fujitsu Siemens

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Savon de Marseille
Parfym: Viktor & Rolf- Flowerbomb
Medicin: Alvedon
Vitamin: Öhh...
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Äckligt
Vin: Äckligt
Bröd: Mörkt bröd med russin och frön.
Glass: Mjkuglass i strut med karamellströssel
Espressomaskin: Gillar inte kaffe

ÖVRIGT
Bil: BMW
Bank: Swedbank

Jag utmanar nu Baby Loonia, Dalida och Jelda!
Och alla andra som vill kopiera listan: feel free to do so!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag har nu osat, skrev även för hells kitchen men är inte 100 på att jag kommer att kunna. KOmmer vara sent, jag är själv, plus att det är vardag. Jalla osa !

28 sep. 2008 21:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Jaaaaaaa va roligt! :D ska göra den idag.. hihi tack!

30 sep. 2008 10:19:00  
Anonymous Anonym sa...

De ska vara Marcedes, Wolksvagen och Audi med! Bara Tyska bilar!

16 feb. 2010 07:12:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->