ETIKETTER

onsdag, september 24, 2008

Rabatter hos Din Sko via mini-pumps


1 mini-sko ger 30 % rabatt
När jag och Sandra var på stan idag, fick vi syn på dessa mini-pumps och jag kände igen dem direkt! Förra året delade Din Sko ut rabatter i form av dessa mini-pumps. Det gäller nämligen att hitta dem då de är utspridda runt om på stan. Vi hittade en hel del haha, men jag lovar, det finns massa kvar. De finns praktiskt taget överallt ute på stan. Hittade dock bara lila pumps som ger 30 % rabatt. De guldfärgade ger 50 %. Så gissa vad jag ska leta efter imorgon? Hahaha! Läs mer om detta här. På hemsidans startsida, längst ner, hittar du bilder på mini-pumpsen.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jaha, är det de dem är till för! Vad irriterande, jag som såg en massa igår men trodde de var prydnad eller nåt. Argh, kli i fingrarna fick jag nu! Haha :)

25 sep. 2008 14:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->