ETIKETTER

måndag, september 01, 2008

Jäkla skit

bild
Gaaah! Upptäckte nyss dessa underbart läckra jeans från H&M och självklart är de helt slut i webbutiken. Undrar om de säljs i vanliga butiker också? På senare tid har jag faktiskt köpt allt fler jeans från H&M, då de har snygga modeller och bra kvalité. Bra priser har de också, dessa kostar bara 198 kr. Favoritmodellen är helt klart stuprör, som jeansen här ovan. Gillar verkligen kedjedetaljen på fickorna baktill. Hoppas jag får tag på dem!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

De finns i butik men har försvunnit lika snabbt där som på nätet. Jag fick tag i ett par och tycker de är skitsnygga, så hoppas du med hittar ett par...

1 sep. 2008 13:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Japp, de finns i butik! Köpte mina i torsdags! (:

1 sep. 2008 17:31:00  
Blogger lil'elin sa...

De var faktiskt dö-snygga! Jag får önska dig all lycka till med praktiken på Solo! Kör hårt :-)

1 sep. 2008 21:57:00  
Blogger lil'elin sa...

Meh - kom min kommentar fram eller inte? Äh, jag försöker igen: Kul att du följer med mig till min nya blogg och framförallt: LYCKA TILL med praktiken! :-)

1 sep. 2008 21:58:00  
Anonymous Anonym sa...

köpte 2 par i torsdags, men nu är alla "bra" storlekar slut :(

1 sep. 2008 22:25:00  
Anonymous Anonym sa...

du ger de bästa tipsen :P ska kolla om de finns i norrk and then i'll hola

2 sep. 2008 11:15:00  
Anonymous Anonym sa...

jättesnygga

2 sep. 2008 11:32:00  
Anonymous Anonym sa...

haha, jag letade efter dem på hm.se men jag hittade de inte, så det är för att de är sluuuuuutt som jag inte hitta de, verkar logiskt! riktigt snygga är dem iallafall :)

4 sep. 2008 18:16:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->