ETIKETTER

tisdag, september 30, 2008

Gaaah!


Sorry guys, vet inte vad det är för fel på blogger. Strular jättemycket, går inte att ladda upp mina fina kollage. Får ladda upp alla inlägg imorgon istället. Jag har dessutom mycket goda nyheter som jag tänkte berätta denna vecka eller nästa... Ska bli sjukt kul! :D

Nu ska jag lägga mig, är jättetrött. Idag skulle vi ses kl 09:00 i skolan för att plugga, men när väckarklockan började tjuta kl 07:00 vägrade hela kroppen att lyda. Tog en liten sovmorgon och som tur var så hade mina pluggvänner tagit sovmorgon de också. Var på plats runt 10-tiden och då pluggade jag, Sandra och Gustav fram till att lektionen började vid 13-tiden. Efter lektionen stannade vi kvar i skolan och pluggade och pluggade och pluggade. Och så pluggade vi lite till. Fy fasen vad vi pluggade! 20:30 lämnade vi skolan, heeeelt slut i huvudet.

Imorgon blir det mer blogginlägg, I promise. Godnatt på er alla läsare i hela Sverige!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Svar:
Haha, vad bra! Då vet jag innan ifall du ska dit eller inte. Men det hoppas jag! :) Puss och kram.

1 okt. 2008 10:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Åååh..mitt internet har varit jättesegt i två veckor så jag har inte kunnat gå in på din blogg!! NUUU kan jag äääntligen det igen:D

1 okt. 2008 11:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Vart hittar du alla dina roliga bilder? hihi! Du har jämt en passande bild till dina inlägg :D hih

1 okt. 2008 16:39:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anja: Absolut! Puss & kram =)

Z: Woohoo äntligen haha ;)

Julia: På google!

1 okt. 2008 17:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->