ETIKETTER

onsdag, september 24, 2008

Dagens roligaste


Hallå där :)
Jag kom hem från skolan för en liten stund sen. Har varit en lååång dag i skolan idag, men den avslutades med en runda på stan med underbara Sandra. Blev lite shopping faktiskt, får visa upp senare! Ska äta strax men tänkte innan dess bjuda på ett litet sms som jag fick häromdagen:

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:
- Grattis, ni är den 1000:e bilisten som kom ihåg säkerhetsbältet. Ni har vunnit 10 000 kr. Vad ska ni göra med pengarna?
- Jag tror jag ska ta körkort, svarade föraren.
Då säger kvinnan på passagerarsidan:
- Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit för mycket.
Då säger en man i baksätet:
- Klantskallar! Jag visste att vi inte skulle komma långt i denna stulna, jävla bilen.
En pinsam tystnad uppstår tills ett dovt ljud från bagageluckan hörs:
- Har vi kommit över gränsen än?
Hahaha!

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hahahahaha...asbra! :o) Gumman...so sorry, får skjuta upp fikat till nästa vecka. Blir mkt i skolan denna vecka...inklusive helgen. Jag hör av mig! Kram

24 sep. 2008 18:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack snälla:)

Känner igen det där, letade som en tok efter dem och trodde knappt mina ögon när jag hittade dem, eller ja, framförallt var jag hittade dem:) Du kan köpa dem för en billig peng på Claes Ohlson:)

24 sep. 2008 19:56:00  
Anonymous Anonym sa...

hahaha, den har ajg inte hört innan. Men den va rolig! (:
Vilka klantar!

24 sep. 2008 22:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->