ETIKETTER

torsdag, augusti 28, 2008

Sick and tierd

Huää! Inte nog med att jag har fullt upp med en massa plugg, så har jag nu gått och blivit sjukt också. Har fruktansvärt ont i halsen och troligtvis kommer detta att övergå till en jobbig förkyldning. Tror det är något virus som går nu, då både familjen och vännerna känner sig krassliga. Är ledig hela torsdagen så ska försöka återhämta mig med en massa te och vila. Tråkigt att bloggen har kommit i andra hand dessa dagar, men har varit tvungen då jag haft väldigt mycket i skolan. Förra veckan var vi och såg Hancock på bio. Den var BRA! Den var faktiskt ganska sorglig och rörande. Rolig var den dessutom, jag fullkomligt älskar Will Smith! Idag (onsdag) såg Daniella och jag filmerna Don't mess with Zohan (sääämst!) och Simpson - The movie som var grymt rolig. Perfekt med film när man är sjuk. Imorgon (torsdag) blir det troligtvis mer film :)

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Låter jätte mysigt med film! Konstigt att det verkligen passar med film precis varje gång man är sjuk! :) Hoppas att du kryar på dej! Saknar uppdateringar från dej.. Din blogg är alltid lika skoj att läsa! :D

28 aug. 2008 01:54:00  
Anonymous Anonym sa...

*Snyft* Synd att vi (the girls) inte planerade in en biokväll med Hancock... :o(
Var på bio igår och såg The Dark Knight. Joker=BÄST!!!

29 aug. 2008 00:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->