ETIKETTER

lördag, augusti 30, 2008

Röda naglar

Well hello there! Hoppas allt är bra med dig idag. Själv är jag fortfarande ordentligt förkyld, buhä. Och inga bra program går det på tv heller. Tur att jag har Grey's Anatomy på dvd, ska nog se på ett par avsnitt. Naglarna är i alla fall röda och väldigt läckra :) Rött känns helt rätt just nu! Passade på att fota dem med mitt fina armband från Ms Bijoux. Löve it! Lacket kommer från Mavala och heter "Madrid". Vad ska du göra denna lördag? Någon mer än jag som är sjuk?

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Jag har också åkt på en rejäl förskyldning :( Verkar som om att det är många som har blivit sjuka nu.

30 aug. 2008 17:12:00  
Anonymous jessica sa...

fint :) ont i halsen här. hoppas du mår bättre nu :)

25 maj 2009 22:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->