ETIKETTER

fredag, augusti 29, 2008

My dear Dexter

Har jag sagt hur mycket jag gillar Dexter? Alltså serien Dexter som visas på tv 6. Är det verkligen serien jag tycker om, eller är det egentligen karaktären Dexter? Det är nog bådeoch. Vilket i sin tur känns konstigt, för Dexter är ju en seriemödare... Am I crazy?! Haha.. äsch. Grymt bra serie som jag följt sedan starten. På måndagar kl 22:30 visas nu andra säsongen, men eftersom jag missade avsnittet i måndags, ska jag se reprisen som går ikväll kl 23:00. (Happppshu) Ja, där nös jag på riktigt. Kul att veta va? Förkyldningen ser ut att bli värre och värre. Ska koka lite mangote nu och kolla på Shanghai Noon (skön film med min barndomsidol Jackie Chan)SVT 1 tills Dexter börjar. Mys i soffan framför tvn är det bästa som finns när man är sjuk. Någon mer som följer denna serie?

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag ÄLSKAR dexter. har dessvärre sett klart hela andra säsongen redan men är sjukt pepp på tredje som börjar sändas i slutet av september tror jag....

30 aug. 2008 00:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Nej, har aldrig sett den, men någon gång ska jag nog köpa boxen. Den verkar intressant. :)

30 aug. 2008 00:39:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskar också serien, men sedan har jag alltid gillad Michael C Hall som spelar Dexter sedan min favoritserie Six feet under :-)

31 aug. 2008 15:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Va? Finns det en tredje säsong? Jag som trodde att jag hade sett slutet av serien; hade varit ett bra slut.

31 aug. 2008 17:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Brukar titta på den serien lite då och då. Gillar den skarpt. Det är något med hans karaktär som jag finner charmigt, fast det samtidigt känns som att man inte borde tycka det.. Om du förstår vad jag menar. :)

3 sep. 2008 16:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->