ETIKETTER

fredag, augusti 29, 2008

Ge mig ditt hår!

Så mycket tid man för över till att blogga när man är sjuk :) Det är nog den enda fördelen... Tyckte att det var dags att uppmärksamma en ny frisyr och som du kanske märkt så gillar jag Sophia Bush en hel del. Har alltid gillat hennes enkla lockar, det är nog den frisyren som klär henne allra bäst!
By the way, jag har alltid blandat ihop namnen Sophia Bush och Rachel Bilson, de är så himla lika på något sätt. Tydligen är jag inte den enda som tycker det. Om man bild-googlar "Sophia Bush", så kommer det upp en länk där det står "Relaterade sökningar - Rachel Bilson". Ha! Tänkte bara säga det... Ifall du undra... typ... ehum...

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

tack! jehe okej :D

29 aug. 2008 17:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Åhh vad fint hår :O

29 aug. 2008 21:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Du menar ge mig ditt utseende, hon är så jävla het!!!!

4 mars 2009 16:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->