ETIKETTER

torsdag, augusti 28, 2008

Dagens sjukaste

Eftersom jag käkade massa alvedon igår så har jag ingen hög feber idag. Till skillnad från lillsyrran som är sängliggandes. Ringde precis och sjukanmälde henne och jag skrämde faktiskt mig själv när jag pratade med hennes skola. Varför? Jo, min röst låter nämligen för jävlig. Haha, jag har gått runt och hostat hela förmiddagen men har inte pratat något eftersom det bara är vi två hemma, så visste inte att jag var såhär hes! Känner knappt igen min röst haha. Tror jag skrämde tanten från skolan också.

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

verkar som om att det är många som har blivit sjuka nu.. jag har också åkte på en rejäl förskyldning.

28 aug. 2008 18:56:00  
Anonymous Anonym sa...

Krya på dig :-) och syrran oxå för den delen.

28 aug. 2008 20:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack för att du sjukanmälde mig. Och tack för att du gav mig alvedon, Den behövdes verkligen! hahah :)

28 aug. 2008 21:27:00  
Anonymous Anonym sa...

Get well soon Gumman.
Jag är oxå på väg att smittas av nåt... :o/

29 aug. 2008 00:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Gud vilken söt bild! :) Är det din nalle? :)

29 aug. 2008 01:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->