ETIKETTER

torsdag, augusti 28, 2008

Budgetväskor

Försöker att kämpa emot febern genom att blogga lite här, och något som får mig att känna mig lite, lite, liiiiite gladare, är dessa fina väskor. De är alla inspirerade av designermärket Balenciaga och säljs för 579 kr hos BagsandFashion.com. Jag vet att det är många som är emot denna typ av väskor, men som jag nämt tidigare har jag faktiskt inga problem med inspirerade väskor. Tycker bara det är ett bra budgetalternativ till alla som inte vill eller har råd att slösa flera tusentals kronor på en äkta. Men smaken är ju som baken - delad ;) Funderar själv på att beställa hem den vänster eller den understa till höger.

Etiketter: , ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->