ETIKETTER

torsdag, augusti 21, 2008

Breakfast at Tiffany's

Tjena mittbena. Vilken intensiv vecka det har varit! Har faktiskt haft en massa plugg och lite annat som jag var tvungen att ta tag i. Idag har jag en föreläsning och sedan är jag ledig imorgon. Gött mos! Efter skolan ska jag och finaste Daniella gå runt på stan och säkert ta en fika eller äta ute. Hoppas det inte regnar! Sedan blir det faktiskt bio! Har inte bokat några biljetter, men vi hoppas på platser ändå. Vill gärna se Mamma Mia, någon som sett den? Finns det inga platser så får vi hyra film, vill se Breakfast at Tiffany's! Nu ska jag hoppa ur myskläderna och klä mig inför skolan. Hörs snart igen, världens sötaste läsare!

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Har du sett Breakfast at Tifanny's innan? Det har inte jag, jag vet inte om jag skulle palla en så gammal film. Haha!
Du får säga till om den var bra eller inte.

21 aug. 2008 15:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Åhh, mamma mia är jätte bra :D jag såg den på bio 2 ggr helgen den hade premiär. Så bra ä den :D Tycker absolut att du ska se den!

21 aug. 2008 19:41:00  
Blogger Madeleine sa...

Jag var i Gbg i somras och såg musikalen Mamma Mia för andra gången i mitt liv, men imorgon ska jag faktiskt se filmen oxå :) känns inte som om man kan missa den!!

21 aug. 2008 22:53:00  
Blogger Sandrah sa...

Hej! Jag vet att du har varit med om att andra använder din "Fasion, Fame och Eveything in between", men nu har de hänt igen. Jag var inne på hennes blogg: http://meandmrjones.devote.se/

22 aug. 2008 15:27:00  
Anonymous Anonym sa...

vill bara säga att jag inte har sett din blogg förut och jag menar inte att stjäla någonting för att vara elak.visste inte att du hade ensamrätt,när jag gjorde min banner letade jag bara efter ett bra citat eller liknande att skriva där.då kom jag att tänka på fashion,fame and everything in between.som jag då hade sett för ett tag sen på någon annans blogg.trodde det var helt ok att använda.men jag förstår,ska göra en ny banner så snabbt jag kan.

23 aug. 2008 18:24:00  
Anonymous Anonym sa...

svar: jag förstår.tack detsamma :D

23 aug. 2008 21:22:00  
Anonymous Anonym sa...

din blogg är bra. kolla in min också? :)

23 aug. 2008 23:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->