ETIKETTER

onsdag, juli 09, 2008

Vilken är din favorit?

Kom hem för någon timma sedan från jobbet. Är heeelt slut, men kul är det! Bilden här ovan tog jag för några dagar sedan när jag rensade bland alla mina tidningar. Slängde en hel del, men kan tala om att det var svårt att bara slänga bort dem. Jag älskar att ha tidningar hemma. Inte för att jag någonsin läser om dem, utan för att jag tycker att det är snyggt, de är en del av inredningen, haha (jag vet, jag är knasig). Jag har många favorittidningar och har därför hunnit samla på mig en hel del genom åren.
Har du någon favorittidning? Vilken? Tell me! :)

Etiketter: , ,

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

SOLO är min =)

10 juli 2008 02:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Gillar Glamour, Cosmo och Elle :) Kramaar

10 juli 2008 12:31:00  
Anonymous Anonym sa...

SOLO såklart. Hur kan du inte visa en endaste SOLO? Puss Angelica ;)

10 juli 2008 15:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Angelica: De tidningar som ligger på golvet är de som jag slängde bort ju. Har sparat alla SOLO i bokhyllan, det är de som syns på bilden ovanför alla ELLE-tidningar =) Hoppas allt är bra med dig =) Puss

10 juli 2008 18:14:00  
Anonymous Anonym sa...

vad skönt att det inte bara är jag som har hur mycket tidningar som helst hemma :P Jag gillar Veckorevyn, glamour och flera andra^^

10 juli 2008 18:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Ja visst är det kul med tidningar!! Snyggt på hög som du har!

10 juli 2008 21:03:00  
Anonymous Anonym sa...

glamour, cosmo & tyska tidningar :)

15 juli 2008 11:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->