ETIKETTER

måndag, juli 14, 2008

Säljes: Topp från H&M Trend

Ja, tyvärr så är det sant. Idag fick jag hem denna underbara, blommiga topp. Men pga fel storlek så säljer jag vidare den nu på min bloppis, så är du intresserad kan du kolla in den här.

Tycker den sitter så jäkla snyggt på Elin Kling. Skulle själv aldrig komma på att bära toppen med en kjol, men sötaste Annie tipsade mig om bilden med Elin. Snyggt! Måste försöka få tag på den i rätt storlek, för jag är sämst på att sy in! Förstörde en gång ett par jeans när jag skulle sy in dem haha... Det är en historia vi får ta en annan gång... eller kanske inte ;P

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Emma sa...

Hehe kanske ingen ide att fråga, men den finns inte kvar efter dessa år?

9 juli 2013 20:13:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Emma: Den är tyvärr såld sedan länge :)

26 juli 2013 13:48:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->