ETIKETTER

tisdag, juli 01, 2008

Paint them in Pink

Jag har alltid föredragit läppglans före läppstift, men för inte så länge sedan köpte jag ett rosa läppstift från Make Up Store och jag älskar det! (Har upptäckt att läppstift faktiskt sitter mycket längre än vad läppglans gör. Jag är verkligen ingen läppstiftstjej, men ändå, I like it!) Själv tycker jag att rosa läppar känns väldigt charmigt och lekfullt. Det finns massa fina rosa toner, men de ultimata rosa läpparna ska enligt mig vara matta i ljusa och kalla toner. (Som Jessica Biel och modellen längst upp i hörnet) Lovely!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Mycket fint, rätt ton på rätt person dock :-)

1 juli 2008 14:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Menn åhh vilken härlig blogg du har :D Hur gör du dina kollage? Supersöta ju!

1 juli 2008 15:50:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Donnasandra: Ja, det har du rätt i =)

Fredrica: Tack snälla du! =) Ala kollage gör jag i photoshop. Tack igen!

1 juli 2008 15:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->