ETIKETTER

onsdag, juli 09, 2008

Dagens roligaste

För några veckor sedan hände en rolig grej. Väljer att inte skriva ut vem den andra personen är, för då blir hon nog lite sur :P

Anonym väninna:
Maria, vad betyder ksokso?
Jag: Va?
Anonym väninna: Ksokso... Vad menar du med det?
Jag: Vaaa??! Fattar inget...
Anonym väninna: Men på din blogg ju! Det står ju så, ksokso!
Jag: *helt lost*
Anonym väninna: Under varje inlägg, och sen ditt namn...!
*tystnad*
Jag: HAHAHAHAHAHAHA! XOXO!

Kanske borde förklara vad XOXO betyder, om det nu finns några fler där ute som undrar. X står för puss och O för kram. Kommer från engelskan och X:et symboliserar en puss, eftersom läpparna formas till ett X när man ska pussa någon (ja tydligen gör de det, haha). O:et symboliserar en kram, dvs när man kramar någon så sträcker man ju ut armarna och det bildar en rund cirkel :)

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

alltså, jag måste bara berätta att jag älskar din blogg! läser den varje dag och får insperation till alla underbara bilder du gör! dom blir så himla fina, i love it! :) så stilrent! :*

9 juli 2008 12:42:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Petrich: Tack snälla söta du för din fina kommentar! You made my day :D Kram på dig!

9 juli 2008 12:51:00  
Anonymous Anonym sa...

har hört att du praktisera på solo också! :) hur var det?

9 juli 2008 12:53:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Kunde faktiskt det men har inte klart för mig styrkan i alla xxoo osv...

9 juli 2008 13:07:00  
Anonymous Anonym sa...

i london skriver alla xxxxx istället för puss d[ de skriver sms eller på msn, först fattade jag ingenting menn u är jag också van vid att göra det


*LOVE FROM LONDON*
moniquelondon.devote.se

9 juli 2008 13:15:00  
Anonymous Anonym sa...

hahahah undra vem de var ?????

9 juli 2008 14:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Hahahaha, efter att ha läst D's blogg så undrar jag om det inte är hennes syrra, din vännina, som undra.. (Aj, kommer få så mkt stryk nu =))

9 juli 2008 16:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->