ETIKETTER

söndag, juli 13, 2008

Casablanca

Oh I'm in love! Jag berättar ofta om min kärlek till armband här på bloggen och därför bör inte detta inlägg komma som någon överraskning. Jag är helt kär i detta supersnygga armband med det kända filmcitatet från Casablanca: "We'll always have Paris". Åhhh, måste, måste ha! Armbandet är handgjort och är tydligen en limited edition grej, så de kan ta slut när som helst, jag dör! Kostar runt 970 kr och jag är dum i huvudet om jag köper det.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh...älskar gamla, klassiska filmer! :o) Jättefint armband!

13 juli 2008 21:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Om du vill köpa smyckesmaterial, allt du behöver, kan du leta på Tradera. Kolla den här säljaren http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1257761&listtype=0

13 juli 2008 21:48:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eli: Jag också!! Vi får köra ngn filmkväll med massa old movie :D Har du sett Breakfast at Tiffany's?

Stephanie: Tack snälla!

15 juli 2008 12:12:00  
Anonymous Anonym sa...

You know what...jag har inte det!!! Har alltid velat se den, men inte fått möjligheten. Det vore jättekul att ha en filmkväll med 40-60-tals filmer. :o)
Gillar även Hitchcock filmerna...Har du sett dem? P&K

17 juli 2008 11:29:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eli: Neeej har inte sett :D Vet inte ens vilka Hitchock filmerna är... men vill se, har hört mkt om dem!! Blir perfekt ju med 40-60tals filmer! hihi Puss och kram

17 juli 2008 11:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->