ETIKETTER

tisdag, juli 15, 2008

Allt du någonsin undrat om mig...

Varning! Lång och en aning tråkig lista om mig följer här nedan. Kopiera om du vill och säg till, vill läsa din ;)

(x) snott den här listan från nån

( ) rökt en cigarett

( ) rökt en cigarr

( ) hånglat med någon av samma kön

(x) varit kär

( ) fått sparken

(x) rymt hemifrån

( ) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad

( ) hånglat med en främling

( ) gått på en blinddejt

(x) ljugit för en kompis
(x) varit kär i en lärare

(x) skolkat

( ) legat med en medarbetare

( ) sett någon dö

( ) varit i Kanada

( ) varit i Mexiko

( ) varit i Afrika

(x) flygt
flygplan
( ) spytt i en bar

( ) sett en del av mig själv brinna

( ) ätit sushi

( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(x) gjort en snöängel

( ) haft ett te-party

(x) byggt ett sandslott

(x) hoppat i en vattenpöl

(x) lekt uppklädd

(x) hoppat i en lövhög

( ) åkt släde

(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
( ) somnat i skolan/på jobbet

( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång

( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm

( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad

( ) blivit rånad

(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/get

(x) vunnit en tävling

(x) gått mot rött

( ) blivit avstängd från skolan

( ) varit i en bilolycka

(x) haft kramp

(x) känt mig som en utstött

( ) ätit ett helt glasspaket på en natt

( ) dansat i månljus

(x) hatat mitt utseende

( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta

(x) varit besatt av post-it lappar

(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna

(x) varit vilse

(x) varit på andra sidan landet

(x) simmat i havet

(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns

(x) lekt polis och rånare

(x) sjungit karaoke

( ) betalat för mat med bara mynt

( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort

(x) busringt

(x) fångat en snöflinga på tungan

(x) dansat i regn

(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om

(x) blåst bubblor

(x) gjort upp eld på en strand

( ) förstört en fest

(x) åkt rullskridskor

(x) fått en önskan inslagen

( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor

( ) hoppat från en bro

( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) kysst en spegel

(x) sjungit i duschen

(x) burit en svart klänning

(x) drömt att jag gifter mig med någon

(x) limmat fast din hand i något
(x) fastnat med tungan i metall

( ) kysst en fisk

(x) varit en cheerleader

(x) suttit på ett tak

(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar

(x) stannat uppe hela natten

( ) inte duschat på en vecka

(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet

(x) klättrat i träd

(x) haft en träkoja

( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam

(x) tror på spöken

( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger

( ) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är vacker

( ) brutit ett ben

( ) fångat en fisk och sen ätit den

(x) fångat en fjäril

(x) skrattat så mycket att jag grät

(x) gråtit så mycket att jag skrattade

(x) haft en Britney Spears-skiva

(x) glömt någons namn

( ) svimmat

( ) gråtit på tunnelbanan/buss/spårvagn/tåg

(x) pratat med en främling i mer än fem minuter

( ) gett uteliggare mer än 50 kronor

( ) spottat på någon jag ogillat

( ) hoppat fallskärm

( ) varit otrogen

(x) varit svartsjuk

(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna

(x) sjunga en låt för nästan varje tillfälle

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag snor listan så kan du läsa om mig ;)

16 juli 2008 13:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elle: Ja, va kul =)

16 juli 2008 13:27:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->