ETIKETTER

fredag, juni 27, 2008

Serena eller Blair?

Haha, nu lättar vi upp stämningen lite! Fick syn på dessa tees på Sofi Fahrmans blogg. Minns du förresten när det var en sådan otrolig hype kring Jennifer Aniston och Angelina Jolie angående Brad Pitt? Då kunde man i alla fall köpa Team Aniston och Team Jolie tees. Nu är det alltså rollena som Serena och Blair från Gossip Girl man tar ställning till. Kul, men inte lika kul som Aniston vs. Jolie ;)
Anyway, vem väljer du, Serena eller Blair?

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag har bara sett ett avsnitt så jag vet inte :S

27 juni 2008 14:11:00  
Anonymous Anonym sa...

jag väljer blair.älskar henne..

Du kan se Valencia på facebook, så slipper du se det bortsuddade ansiktet..

27 juni 2008 14:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Är inne i en Serena-period just nu så väljer henne :P Trevlig helg! Kramar

27 juni 2008 18:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Team Blair, any day!

30 juni 2008 10:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Serena!

3 jan. 2009 23:20:00  
Anonymous The Hills Fanblogg sa...

dom är riktigt tuffa team tröjorna. Själv hade jag utlottning på t-shirt med team Lauren och Team Heidi i min blogg :)

11 juli 2009 00:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->