ETIKETTER

lördag, juni 28, 2008

Hallonsorbet

När man jobbar i butik och står i kassan, står oftast ens naglar i fokus. Jag har själv tänkt på det när jag är ute och handlar. Man tittar på butiksbiträdets händer när hon slår in på kassan, viker ihop plaggen och placerar dem i en påse. Nu när jag själv arbetar i en klädbutik har jag blivit mer mån om att ha välmanikyrerade naglar. Inte för att de varit misskötta tidigare, jag har bara blivit mer mån om att alltid ha färgglada naglar :) Denna gång blev det en härlig färg från Depend (nr 135) som påminner om smarrig hallonsorbet. I verkligheten är färgen liiite mörkare än på bild. I like it!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sv; ja visst är hon!

28 juni 2008 16:22:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->