ETIKETTER

söndag, juni 29, 2008

Desperate Housewives utan BH

Gårdagen blev precis som jag hade tänkt mig. Gick hem till tjejerna och spenderade kvällen med att titta på en massa avsnitt av Desperate Housewives från den första säsongen. Det blev verkligen en lyckad kväll, och fler lär det bli eftersom vi har en hel del avsnitt kvar, hihi. Något som vi gång på gång noterade (och även garvade åt en hel del) var att Susan (Teri Hatcher) sällan har på sig någon BH under kläderna - vilket syns väldigt tydligt i många scener! Haha, det var bara en liten detalj som jag och Dalida lade märke till och sedan blev man helt "skadad" och poängterade i varje scen att hon inte hade någon BH där heller, haha... Anyway, grymt bra serie som jag verkligen har saknat!

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hahah såå fuuul utan bh! Jag o dorin tänkte titta på ngra avsnitt utan dig...
Dorin: Ska vi se ngra avsnitt nu, utan maria? *evil laugh*
Dalida: aa men sen när hon kommer o vill se där vi var sist så blir vi ju tvugna att se om alla avsnitt...
Dorin: fan....

Lovar att vi inte ska titta utan dig :D

29 juni 2008 15:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Dalida: HAHAHAHA! BRA! Vi får kolla ikväll eller tomorroooowww! Längtar =)

29 juni 2008 15:21:00  
Anonymous Anonym sa...

hahaha neejj hallå? jag sa inte alls så där 8-) *visslar* men hörrni guys...jag lade faktiskt också märke till att "susan" aldrig har på sig bh...så det var inte bara du mia o dalida =)

29 juni 2008 19:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->