ETIKETTER

onsdag, maj 07, 2008

Ursnyggt!

ELEGANT. Jag snubblade över denna läckra klocka precis och kunde inte låta bli att blogga om den. Är den inte snygg? Den kommer från Roberto Cavalli och kan bli min och din för 1 364 kr. Ett ganskla bra pris, för att vara Cavalli. Frågan är om jag inte skulle tröttna på den efter ett tag? Speciellt ormdetaljerna (som är lite av Cavallis kännetecken). Hmm, hmm...
Jag köpte en ny klocka igår förresten, ursnygg (hihi). Slänger upp en bild senare!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

faktiskt ursnyggt, fast jag gillar inte gå omkring i klockor !

7 maj 2008 17:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Maria, yes din header e fin o väldigt inspirerande.. men till dalida (som fixa min header) sa du att du hade tagit fotografi på läppstiftet, fixat med photoshop o lagt upp, så vet inte ifall den e likadan.. den där som jag använde o 100 till googla jag fram.

Jo sant att man ska få blogga om vad man vill, och visst stör mig inte det där lika mkt som när man plagierar (tjejen jag syfta på hade plagierat dig oxå), men om man skriver dagboksinlägg o ett inlägg om veckans shopping tycker jag inte att det är att anses som modeblogg, så lite fel blir det =)

7 maj 2008 18:52:00  
Anonymous Anonym sa...

håller helt med, grymt snygg var den

8 maj 2008 11:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Maria, nej du missförstod mig.. alla mina svar skrev jag även i DIN blogg, just in case.

Vad jag menade var att det inte faller innanför modekategorin bara för att man har 1 endaste inlägg om mode av 100 inlägg. Jani folk som skriver 99 inlägg om sig själva o sedan visar ett inlägg på sina köp gör inte deras blogg en modeblogg.. Vet inte hur jag ska förklara detta på ett bättre sätt.

Jag tog bort inlägget (som bara var en pik till tjejen i fråga)

9 maj 2008 13:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->