ETIKETTER

onsdag, maj 21, 2008

Nu kör vi igen!

Jisses, vad bloggandet går dåligt här. Har verkligen haft fullt upp med en massa annat och när jag väl haft tid över för att blogga så har antingen internet strulat eller så har den bildbank som jag laddar upp mina bilder i vägrat fungera. Men nu finns det inga ursäkter längre. Idag har jag förberett en massa "programledarkort" som jag ska använda imorgon på vår redovisning i skolan. Ska bli gött att bli av med själva redovisningen.

Tänkte passa på att låta dig ta del utav den bild jag har på näthinnan innan jag lämnar hemmet varje morgon. På min sovrummsdörr finns dessa härliga bilder på Patrick Dempsey. Finns det någon snyggare? Han hamnar definitivt på min Snyggo-lista, precis efter Johnny Depp. SOLOs chefredaktör Karin fick chansen att träffa McDreamy. En intervju med honom dyker upp i julinumret. Längtar!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag antar att du spanat in hans nya film "Made of honor" verkar som en bra film för en kväll med tjejerna :)

21 maj 2008 22:37:00  
Anonymous Anonym sa...

han är en riktigt heting han ;) trevlig kväll

22 maj 2008 20:59:00  
Blogger Vera sa...

Hej!
Vill du ha 2 st VIP-biljetter till kvällens stora modefest i Borås?

24 maj 2008 11:48:00  
Anonymous Anonym sa...

Nä! Har du honom på dörrn! Vad skön du är!

25 maj 2008 23:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->