ETIKETTER

måndag, maj 19, 2008

Jason Mraz i Stockholm

1, Doreen hade förberett en grym bild som Jason skulle signera. 2, Jason fortsatte att rita på Doreens bild. 3, Doreen förberedde även en t-shirt... 4, ...och Jason lade även till detaljer på denna. 5, En morgontrött Maria på bussen till Sthlm. 6, Jason signerar Doreens t-shirt. 7, En förväntansfull Doreen på väg till Sthlm. 8, Jason visar upp sin talang. 9, Group picture!

Här kommer lite bilder från i fredags då jag och Doreen (som vann min tävling) träffade Jason Mraz. Han var verkligen urskön. Vi var runt 8 tjejer som närvarade och fick då först en liten pratstund med Jason. Efter det signerade han våra skivor som vi fått tidigare. Vi fick både hans singel "I'm Yours" och hela albumet "We sing, We dance, We steal things". Oh, by the way: GRYM SKIVA! Efter signeringen så plockade han fram gitarren och lirade en låt, gissa vilken? "I'm Yours" så klart. Detta spelade jag självklart in, enjoy!

Sorry, jag filmade på snedden visst. Upptäckte det efter några minuter och vände då på kameran :)

Etiketter: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh va roligt att få träffa honom! Han är verkligen jätteduktigt. Hur kunde du fixa det, nu blir jag nyfiken!?

//Lina

19 maj 2008 14:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har träffat han jag med :)
Underbar kille :)

19 maj 2008 16:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Wow! Han verkar vara jordnära och skön! Vilken härlig röst och vilken känsla. Han är superbra!

19 maj 2008 18:56:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Ni verkar ha hafte det skoj minsan. Inget dåligt pris i tävlingen heller..

19 maj 2008 21:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilken härlig kille han verkar vara! Snygg också... är han singel tror du?

25 maj 2008 23:10:00  
Anonymous Anonym sa...

skoj värre....hur kom det sig att du fick till ett möte med honom?
tufft iaf....och att du filmade på snedden var ju bara skoj...haha...

kram

26 maj 2008 15:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->