ETIKETTER

måndag, april 07, 2008

Utlandsstudier

Har nyss skrivit färdigt ett helt reportage som jag gjorde förra veckan. Är riktigt nöjd! Den kan ni förresten läsa i SOLO nr 6 som kommer ut i slutet av juni. Missa inte! Nu ska jag åka hem och bara ta det lugnt, fick knappt någon sömn i natt. Satt uppe och fixade en massa ansökningspapper inför mina utlandsstudier. Ska bli spännande att se vart jag hamnar! Finns det något bra på tv ikväll?
Hur har din dag varit?

Ps! Visst är sminkningen på bilden sjuuuukt läcker?
Ps igen! Detta är min sista vecka i Stockholm! :(
Ps igen, igen! Vinnare i tävlingen utses idag! :)
Bild från Google

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sminkningen på bilden är verkligen sjuukt läcker :) gillar att mixtra och fixa med smink helst på andra det är så himla kul.
den är den bästa dagen på länge för mig idag den har vart fantastisk. hoppas din dag har vart lika underbar :)

7 apr. 2008 17:15:00  
Anonymous Anonym sa...

tillbaks till jkpg ? Tråkigt !
Vad roligt att få studera utomlands !!

7 apr. 2008 17:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Snyggt smink! Ja hundra höjdare går ju på femman idag! Det är alltid uppfriskande! :D

7 apr. 2008 18:12:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->