ETIKETTER

måndag, mars 17, 2008

Vad är det för gelé på naglarna?

Är det någon mer än jag som skulle vilja åka på spa och skämma bort sig själv? Det känns som att det är nödvändigt en trög måndag som denna. Något annat som är nödvändigt är en manikyr. Är på jakt efter något bra ställe som kan fräscha upp naglarna, känns som att fransk manikyr är helt rätt för mig i vår. Är lite sugen på att pröva på gelénaglar, du vet, sån där gelé som de lägger över nageln för att stärka den. Aldrig gjort detta tidigare så det är ganska svårt att beskriva, haha. Snyggt och fräscht är det i alla fall! När jag får det gjort ska jag fota och visa :)

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

gå till åhlens city o patricia (hdo suryeyto awotto tamo)

17 mars 2008 14:03:00  
Anonymous Anonym sa...

vart i åhlens city är de? vilket plan har inte sett någon som fixar naglar? är de någon butik? vore tacksam o veta vart för ja vill oxå fixa mina naglar..ha en bra dag från sara

17 mars 2008 15:39:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

har funderat rätt länge på att fixa naglarna. Känner en som har med gél och det är riktigt snyggt! Hon får fylla på några gånger med gél i naglarna ibland.

Vart ska du fixa naglarna? Vad ligger priset på?

17 mars 2008 17:27:00  
Anonymous Anonym sa...

åhlens city, nedersta plan.. Om man väljer att gå in närmsta ingång fr T-centralen. Där ngnstans finns smink o några stolar för manikyr. Finns nåt fik o bok/kontorvaror. Fast sen vet jag inte precis om det e gelenaglar.. men tjejen är duktig!

17 mars 2008 22:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria, jag har en kompis som gör nagalr, jätte fina. Vill du ha nummer, här på odenplan. puss sandra R

18 mars 2008 11:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack Baby loonia ..sara

18 mars 2008 14:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->