ETIKETTER

söndag, mars 16, 2008

Säsong 5 börjar ikväll

Ikväll, 18:30, visar kanal 5 säsong 5 av den underbara serien One Tree Hill. Jag har nog missat hela säsong 4, men vet på ett ungefär vad som händer. I denna nya säsong har det i alla fall gått 4 år sedan alla sågs senast. Min favorit har alltid varit Nathan, så räkna med att jag sitter framför tv:n ikväll :)

One Tree Hill
Amerikansk dramaserie från 2007-08. Säsong 5. Avsnitt 1. Det har gått fyra år och Tree Hill-gänget har gått ut college. Lucas har skrivit och gett ut en bok, Brooke har slagit genom i modeindustrin, Peyton kämpar i musikbranschen och Nathan och Haley uppfostrar James. (Källa: Tv.nu)
Eget kollage med bilder från Google

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh, jag har missat den senaste såsongen...synd! Och jag missade igår med...suck!

17 mars 2008 11:09:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh nej!!! Jag missade början av säsong fem!!!! :'( ÄR verkligen en sucker för OTH. Vet du om det kommer att visas repris? :D

17 mars 2008 13:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->